BugSnag Enterprise – Features Experiments – 100 Pack (Annual Subscription)
SmartBear Bugsnag er en platform til styring af applikationsstabilitet, der tilbyder omfattende fejldiagnostik og handlingsorienterede indsigter for at hjælpe med at adressere bugs, der påvirker brugeroplevelsen. Dette er en etårig abonnementslicens.
106.912,00 kr. Ekskl. moms:
133.640,00 kr. Inkl. moms:
Balance agility with stability Bugsnag monitors application stability so you can make data-driven decisions on whether you should be building new features or fixing bugs. a complete stack stability monitoring solution with best-in-class functionality for mobile applications.
2 Editions
Standard
Stability management improves app health and customer experience for businesses with scaling applications.
- Advanced search & segmentation with custom filters
- Key customer experience segmentation & prioritization
- Custom notifications via email, Slack, & PagerDuty
- Executive insights and trends into the stability of all apps
- Release stability analytics & adoption tracking
- Stability targets & real-time stability scores
- SAML Single Sign-On
- High volume data export API
Enterprise
Feature-rich, custom plans with premium support for enterprises with business-critical applications. Contact us to learn more about annual plans with volume pricing
Everything in Standard, plus:
- Custom error views and insights
- Advanced error segmentation & notification filtering
- Code ownership for multi-team apps
- Feature flag & experiment stability monitoring
- Advanced user roles and permissions
- Automatic user provisioning via SSO
- User audit logs
- Single Machine & Clustered On-Premise
- PCI & PHI compliance via On-Premise
- BI integrations with Splunk & Amazon SQS
- Custom data retention
- Priority support & named CSM
- Guided onboarding & implementation
- Stability management best practices training
Hvordan bestilles dette produkt?
Du kan bestille dette produkt online hér i webshoppen, eller ved at benytte nedenstående kontaktformular.
Kan jeg betale med e-faktura EAN?
Digital2 ApS håndterer EAN faktura til alle kunder der ønsker det. Under bestilling skal du oplyse det 13 cifrede EAN nummer og eventuelt indkøbsordrenummer.
Hvordan kan jeg betale?
Digital2 ApS håndterer alle almindelige kreditkort ved køb i webshoppen. Du kan under bestillingen også vælge faktura som er den mest almindelige metode, derved modtager du levering og herefter faktura. Private kan ikke benytte kreditfaktura. Se desuden vores handelsbetingelser.
Hvor lang tid tager leveringen?
Alle software licenser leveres online. Alle ordrer valideres manuelt for at sikre korrekt levering. Software licenscertifikater udstedes også manuelt af producenter med slutbruger oplysninger. Normal leveringstid er 1 dag. Alle leveringer sker til den e-mail der oplyses ved bestillingen.
Mere information
Digital2 har adgang til mere end 1 million varenumre og vi kan umuligt liste dem alle på hjemmesiden. Software priser er ofte påvirket af brugertype, antal og variant.
Ønsker du hjælp til produkt, priser eller et konkret beregnet tilbud, så benyt denne formular.
Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.