ABBYY FineReader PDF Corporate, Single User License (ESD), GOV/NPO/EDU, Time-limited 3y

ABBYY FineReader PDF Corporate til Windows. Skal din virksomhed konvertere, redigere, sammenligne og kommentere på enhver type dokument så er ABBYY FineReader PDF Corporate løsningen. Dette produkt forhandles til Offentlige institutioner (GOV), skoler og uddannelsesinstitutioner (EDU) samt Non-profit organisationer (NPO).

536,02 kr. Ekskl. moms:
670,02 kr. Inkl. moms:

FineReader PDF Corporate til Windows er et alsidigt sæt af værktøjer der hjælper dig i arbejdet med med PDF filer og dokumentdigitalisering. Udover alle funktioner fra standard versionen så får du også en Hotfolder funktion i Corporate produktet. En hotfolder tillader dig at automatisere processer ved blot at placere filer i en lokal mappe på serveren eller din PC. Corporate gør det også muligt at sammenligne dokumenter og med hotfolder muligheden kan du automatisk konvertere op til 5.000 sider pr. måned.

New Features!

Hvad er nyt i FineReader PDF?

  • Ribbon-style user interface:  Ny Ribbon grænseflade for nemmere navigation og opdateret grafik hjælper dig med at arbejde med PDF-dokumenter bedre og hurtigere.
  • New “Organize Pages” tool: Optimer din produktivitet når du administrerer PDF-sider og omarrangerer PDF-dokumenter med nydesignede og forbedrede sideværktøjer og et nyt "Organiser sider"-værktøj.
  • x64 nature:  FineReader PDF 16 er en 64-bit applikation til øget ydeevne på x64 Windows-platforme.
  • Improved OCR core: De seneste OCR-forbedringer giver mere præcis registrering og rekonstruktion af dokumentlayout.
  • Simplified license management & improved deployment for organizations:  Understøttelse af implementering i Microsoft Azure, forenklet licensopdateringsproces, nyt WIX-baseret installationsprogram og gratis PDF Viewer, der nu er kompatibel med Concurrent-licenser, gør FineReader PDF bedre egnet til brug i hele virksomheden.
  • SVG-to-PDF: Opret søgbare PDF'er fra dokumenter i vektor SVG-format, såsom tegninger, diagrammer og diagrammer.

Hvordan bestilles dette produkt?

Du kan bestille dette produkt online hér i webshoppen, eller ved at benytte nedenstående kontaktformular.

Kan jeg betale med e-faktura EAN?

Digital2 ApS håndterer EAN faktura til alle kunder der ønsker det. Under bestilling skal du oplyse det 13 cifrede EAN nummer og eventuelt indkøbsordrenummer. 

Hvordan kan jeg betale?

Digital2 ApS håndterer alle almindelige kreditkort ved køb i webshoppen. Du kan under bestillingen også vælge faktura som er den mest almindelige metode, derved modtager du levering og herefter faktura. Private kan ikke benytte kreditfaktura. Se desuden vores handelsbetingelser.  

Hvor lang tid tager leveringen?

Alle software licenser leveres online. Alle ordrer valideres manuelt for at sikre korrekt levering. Software licenscertifikater udstedes også manuelt af producenter med slutbruger oplysninger. Normal leveringstid er 1 dag. Alle leveringer sker til den e-mail der oplyses ved bestillingen. 

Mere information

Digital2 har adgang til mere end 1 million varenumre og vi kan umuligt liste dem alle på hjemmesiden. Software priser er ofte påvirket af brugertype, antal og variant.

Ønsker du hjælp til produkt, priser eller et konkret beregnet tilbud, så benyt denne formular.

Så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Bliv kontaktet