Produkt Support
Ved behov for produktsupport er det vigtigt at du kender betingelserne.
DIGITAL2 tilbyder gratis og ubegrænset produktsupport
Som kunde tilbydes du som udgangspunkt gratis, almindelig og ubegrænset produktsupport.
Som forhandlere og produktspecialister kender vi de produkter vi sælger rigtigt godt, vi kan svare på langt de fleste spørgsmål og for de mere avancerede spørgsmål har vi adgang til specialviden som vi indhenter ved behov.
Sådan yder vi support.
Gratis produktsupport ydes IKKE pr. telefon. Dette skyldes i alt sin enkelthed at vi har mange tusinde varenumre og dermed produktkombinationer og vi kan derfor umuligt have paratviden om alle spørgsmål. Desuden kan telefonsupport blive ekstremt tidskrævende for begge parter da der kan være behov for diverse afklarende spørgsmål og nærmere undersøgelse hos producenter mv. I visse tilfælde er der behov for at vi ser nærmere i vores eller producenternes historiske arkiver for at finde specifik information om netop den levering du har modtaget for bedst muligt at kunne hjælpe dig.
Derfor foregår produktsupport uden beregning via. e-mail. Det nemmeste er at starte på vores almindelige kontaktformular her på hjemmesiden eller via. almindelig e-mail ved f.eks. at svare tilbage på den levering eller ordrebekræftelse du har modtaget.
Hvis du ønsker specifik telefonsupport skal du være opmærksom på at det i udgangspunktet beregnes til almindelig timepris. Se mere om telefonsupport længere nede på denne side.
Vigtigt: Software-producenters egen produkt og tekniske support
Vær venligst opmærksom på at alle producenter har egen produktsupport. Afhængig af hvilken softwareaftale der er indgået kan der være forskel i serviceniveuet fra de enkelte software producenter. Vi yder derfor almindelig produktsupport som en kundeservice, med forbehold for henvisning til producentens egen support.
Almindelig produktsupport.
Almindelig produktsupport uden beregning omfatter traditionelle spørgsmål om funktioner, features, licensbetingelser og den almindelige brug af produktet.
F.eks. Hvordan kan jeg gemme eller indlæse som en bestemt filtype? Om softwaren kan tilpasses til særlige behov. Hvor man downloader opdateringer og eventuelle inkluderede opgraderinger. Hvordan man indstiller programmets særfunktioner eller hvordan man samarbejder på tværs af platforme. Der kan være rigtigt mange spørgsmål for rigtigt mange produkter og der er samlet set rigtigt mange funktioner, som også gør at vi har nogle kriterier for hvordan vi yder gratis ubegrænset produktsupport.
Hvem tilbydes gratis produktsupport?
Produktsupport gælder kun for kunder eller via. en af vores underforhandlere eller samarbejdspartnere. For virksomheder, skoler og offentlige institutioner tilbydes produktsupport til slutkunden, dvs. ved teams, volumenaftaler, site license og lign. er det teamlederen der tilbydes support.
Når vi modtager en support anmodning vil vi håndtere den som alt anden e-mail korrespondance. Vær opmærksom på at vi kan have travlt men alle henvendelser bliver besvaret.
Såfremt vi har behov for at indhente ekstern hjælp for at kunne svare vil du få besked om at vi vender tilbage hurtigst muligt.
Vi yder ikke gratis produktsupport til følgende
Installationshjælp der i øvrigt findes i producentens almindelige manual, guide, installationsvejledning eller lign.
Integration med ukendt hardware eller software, herunder netværksintegration og udrulning.
Support der ikke relaterer sig til det købte produkt
Disse og lignende betragter vi som special support og du bør derfor kontakte os for et uforpligtende tilbud.
Udvidet support, herunder telefonsupport.
Ved behov for udvidet, ekstraordinær avanceret eller personlig support er der mulighed for dette. Dette vil foregå til almindelig timepris som en af følgende muligheder:
Telefon og e-mail support
Fjernsupport (Vi overtager din PC over Internettet)
Personlig en til en support
Klasserums undervisning
Kursus og træning af teams og grupper
Installation og udrulning på netværk (Deployment)
For produktsupport via. e-mail, start da via. kontaktformularen hér.